Archiwum marzec 2011


mar 18 2011 fotograf
Komentarze: 0

widzenia zawsze zmieniasz światło. Zaczynając z ciemności, włączać twoje główne światło (miękkie albo twarde) i  odszukaj jego najlepszą pozycję. Jeśli ty tylko jesteś widocznym pojedynczy teksturowany  powierzchnia – takie jak próbka tkaniny, albo przetrwany wsiadanie – spróbuj twardego  lekkie źródło z ukośnego kierunku. Około ‘ prześlizgując" powierzchnia ta  podkreślą wszystką budowę i falistości. Ale uważaj na siebie jeśli to  znaczy, że jeden koniec otrzymuje dużo więcej światło niż inny – ruch  twoje lekkie źródło farther daleko. Pojedyncze twarde światło prawdopodobnie wyolbrzymi zanurzenia w powierzchni do  nic nie wyróżniający się jamy. Też, jeśli obraz zawiera inne zewnętrzne samoloty w  różne kąty, tych trochę może całkowicie zostać zgubione albo jest zmieszane w  cienie. Jedno rozwiązanie ma wprowadzić sekundę albo ‘ napełniać się" światło, ale  bez dodając, że sekunda zaszła twardych cieni. { We jesteśmy raczej  uwarunkowany przez widząc, że świat świecił do jednego słońca, nie dwa.) Spróbuj dodawanie  bardzo rozpowszechnił świecić – być może tylko ‘ światło upadku" z pierwszy źródła  odskoczony poza białym reflektorem karty – dostateczny, by ujawnić szczegół w czym  nadal pozostają cienie. Reflektor będzie

architekturafoto : :
mar 18 2011 zdjęcia
Komentarze: 0

musiał być całkiem duży i  prawdopodobnie umieścił blisko aparatu fotograficznego, by zapewnić, że to przeadresowuje jakieś światło do wszystkiego  cienie zobaczone przez soczewkę. Jeśli nie możesz dawać plonów wystarczająco napełniają się - w w tym  droga, spróbuj oświetlanie twojej karty reflektora z oddzielną częścią oświetlenia. Inne podejście ma zmienić twoje ciężkie główne światło do czegoś z  miękki jakość, być może przez rozpowszechnianie to. Liczba 7.22 Mixed oświetlenie. Masa  świętował w wolfram zapalonym ołtarzu, z światłem dziennym oświetlającym  otaczając wnętrze. W tym  przykład najlepszy kompromis  miał strzelić przez 80A, niebieski filtr na filmie światła dziennego { zobacz  strona 164) albo wolfram użycia  wyważony film, jeśli dostępny. Którykolwiek  daje ten skutek pokazujący klucz  obszar poprawny kolor, ale  przesadny niebieski rzucił, gdzie indziej. Na filmie światła dziennego bez filtra  centralny obszar rozmnożyłby się  pomarańcza, otoczenie poprawny  kolor  124 Lighting: zasady i wyposażenie  Jeśli twój obraz zawiera odleglejsze tło, możesz zapalić to  niezależnie z trzeci źródłem ( być może ograniczonym przez barndoors) więc że  powierzchnia rozdziela się z od głównego tematu z przodu. Znów być ostrożny  nie rozciągnąć

architekturafoto : :
mar 18 2011 fotografik
Komentarze: 0

wnętrze może być ‘ malowany z światłem" zmniejsz fotografia ślubna łódź kontrast, przez ruszanie lampy w szerokim łuku przez aparat fotograficzny podczas  wystawienie czasu. Mieszaniny istniejących źródeł światła, które mają różny kolor  temperatury są zawsze problemem kiedy strzelić kolorowy. Możesz  bądź w stanie się, by wyłączać, albo nadawać się do adaptacji filmowej wyłączony, większość jednego typu oświetlenia i  użyj poprawnego filmu albo filtruj dla inny. Inaczej zdecyduj się którego  dwa rodzaje oświetlenia spojrzą mało nieprzyjemny, jeśli niepoprawiony. Scena  świecił częściowo do światła dziennego i częściowo przez istniejące oświetlenie wolframu często spogląda  najlepszy strzał na w biały dzień wyważonym filmie. Ciepły rzucił to daje do  wolfram zapalone obszary jest zadowalający niż głęboki błękit ten w biały dzień zapalony  części będą widocznymi na wolfram wyważonym filmie. Jednakże, dużo zależy dalej  coś co rozważasz kluczową część twojego obrazu; zobacz Figure 7.22. W pełni skontrolował świecenie  Jeśli pracujesz w studiu, albo jakimś innym obszarze gdzie masz  kompletna kontrola, spróbuj zbudować twoje zależne oświetlenie jedno źródło w  czas. Tylko nie włączaj świateł bez wyboru – każda część powinna mieć  rola, by zagrać. I trzymaj aparat fotograficzny na trójnogu więc możesz wrócić dalej  do tego, by sprawdzić być skutkiem tego punktu

architekturafoto : :